Ήταν μια πολύ όμορφη και πρωτόγνωρη
εμπειρία για μένα. Νοιώθω ότι φεύγω από
εδώ με πολλά εφόδια και πολύ πιο καλά
προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσω
καταστάσεις που αφορούν το διαζύγιο
και το παιδί. Σας ευχαριστώ πολύ.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας, δηλαδή την επιδίωξη του αυτονόητου. Την ίση και ισορροπημένη σχέση μεταξύ γονέων και παιδιών. Και το κυριότερο την επίρρωση του πραγματικού και αναγκαίου ρόλου του πατέρα, μετά το χωρισμό.
Καλπίδου ΕλισσάβετΕυχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη γνώση και βοήθεια που μας δώσατε σαν μελλοντικοί γονείς και ειδικοί. Να είστε καλά και να συνεχίζετε το έργο σας.
ΑθηνάΕυχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
Σοφία
Σας ευχαριστώ και εγώ και η αδελφή μου για όλα αυτά που μάθαμε και μοιραστήκαμε μαζί σας. Να είστε καλά και να συνεχίζετε έτσι.