Άλλη μια πετυχημένη δραστηριότητα του
ΓΟΝ.ΙΣ, ένα σημαντικό σεμινάριο, με πολύ
καλό προγραμματισμό και παρουσίαση από
τους συντονιστές και αξιόλογα άτομα
που συμμετείχαν, με πραγματική αγάπη
για τα παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους.
Ο ΓΟΝ.ΙΣ αποτελεί για μένα μια αλλαγή
πορείας! Μια αλλαγή χωρίς αυτοκαταστροφή,
χωρίς αυτοτιμωρία, αλλά γεμάτη διάθεση
για ζωή!
Αυτό που βλέπω και μ’ αρέσει είναι τα στελέχη του ΓΟΝ.ΙΣ πόσο καλά είναι και ενωμένα, γι’αυτό πρέπει και εύχομαι να συνεχίσετε έτσι γιατί πράγματι αυτός ο τομέας είναι πολύ δύσκολος. Συγχαρητήρια από ΕΦΗΜ. Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ
Γ. ΑΜΕΡΑΛΗΣΕυχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη γνώση και βοήθεια που μας δώσατε σαν μελλοντικοί γονείς και ειδικοί. Να είστε καλά και να συνεχίζετε το έργο σας.
ΑθηνάΕυχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
Σοφία