Ήταν μια πολύ όμορφη και πρωτόγνωρη
εμπειρία για μένα. Νοιώθω ότι φεύγω από
εδώ με πολλά εφόδια και πολύ πιο καλά
προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσω
καταστάσεις που αφορούν το διαζύγιο
και το παιδί. Σας ευχαριστώ πολύ.
Ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη γνώση και βοήθεια που μας δώσατε σαν μελλοντικοί γονείς και ειδικοί. Να είστε καλά και να συνεχίζετε το έργο σας.
Αθηνά Μια ζεστή αγκαλιά! Που κοιτάτε με σεβασμό
και σοβαρότητα το παιδί που κρύβεται
μέσα μας! Σας ευχαριστώ για όλα! Τιμή
μου που σας γνώρισα, και όσο σας γνωρίζω
καλύτερα, τόσο συγκινούμαι!
Άλλη μια πετυχημένη δραστηριότητα του
ΓΟΝ.ΙΣ, ένα σημαντικό σεμινάριο, με πολύ
καλό προγραμματισμό και παρουσίαση από
τους συντονιστές και αξιόλογα άτομα
που συμμετείχαν, με πραγματική αγάπη
για τα παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους.
Ο ΓΟΝ.ΙΣ αποτελεί για μένα μια αλλαγή
πορείας! Μια αλλαγή χωρίς αυτοκαταστροφή,
χωρίς αυτοτιμωρία, αλλά γεμάτη διάθεση
για ζωή!