Μια ζεστή αγκαλιά! Που κοιτάτε με σεβασμό
και σοβαρότητα το παιδί που κρύβεται
μέσα μας! Σας ευχαριστώ για όλα! Τιμή
μου που σας γνώρισα, και όσο σας γνωρίζω
καλύτερα, τόσο συγκινούμαι!
Ο ΓΟΝ.ΙΣ αποτελεί για μένα μια αλλαγή
πορείας! Μια αλλαγή χωρίς αυτοκαταστροφή,
χωρίς αυτοτιμωρία, αλλά γεμάτη διάθεση
για ζωή!
Εξαιρετικό σεμινάριο. Σας ευχαριστούμε
για όλα.
Είμαι πολύ χαρούμενος που σας γνώρισα
στην δύσκολη στιγμή που πέρναγα γιατί
με βοηθήσατε να δω και να κάνω τα πράγματα
πολύ καλύτερα! Ευχαριστώ πολύ τη ψυχολόγο
που με βοήθησε πάνω σε αυτό! Καλή συνέχεια
στο έργο σας!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
Σοφία