Άλλη μια πετυχημένη δραστηριότητα του
ΓΟΝ.ΙΣ, ένα σημαντικό σεμινάριο, με πολύ
καλό προγραμματισμό και παρουσίαση από
τους συντονιστές και αξιόλογα άτομα
που συμμετείχαν, με πραγματική αγάπη
για τα παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους.
Πολύ καλή προσπάθεια. Πέρασα πολύ όμορφα και κάλυψα πολλά κενά. Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας!
Χρυσούλα Αλειφέρη Ο ΓΟΝ.ΙΣ αποτελεί για μένα μια αλλαγή
πορείας! Μια αλλαγή χωρίς αυτοκαταστροφή,
χωρίς αυτοτιμωρία, αλλά γεμάτη διάθεση
για ζωή!
Σας ευχαριστώ και εγώ και η αδελφή μου για όλα αυτά που μάθαμε και μοιραστήκαμε μαζί σας. Να είστε καλά και να συνεχίζετε έτσι.
Από τους λίγους φορείς που τιμούν το πνεύμα και τη φιλοσοφία του εθελοντισμού. Καλή συνέχεια στο έργο σας. Γιάννος Λ. Γ.Γ. Νέας Γενιάς
Μακάρι όλοι οι γονείς να μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, θα προσπαθήσουμε να στηρίξουμε πάντως.