Πέρασα πολύ όμορφα, κάθε εβδομάδα
περίμενα την ώρα της ομάδας για να μπω,
να ενσωματωθώ, να εμπλουτιστώ. Ευχαριστώ
το σύλλογο για τη φιλοξενία και τις
εισηγήτριες Μαίρη και Γιώτα.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας, δηλαδή την επιδίωξη του αυτονόητου. Την ίση και ισορροπημένη σχέση μεταξύ γονέων και παιδιών. Και το κυριότερο την επίρρωση του πραγματικού και αναγκαίου ρόλου του πατέρα, μετά το χωρισμό.
Καλπίδου Ελισσάβετ
Σας ευχαριστώ και εγώ και η αδελφή μου για όλα αυτά που μάθαμε και μοιραστήκαμε μαζί σας. Να είστε καλά και να συνεχίζετε έτσι.
Από τους λίγους φορείς που τιμούν το πνεύμα και τη φιλοσοφία του εθελοντισμού. Καλή συνέχεια στο έργο σας. Γιάννος Λ. Γ.Γ. Νέας Γενιάς
Μακάρι όλοι οι γονείς να μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, θα προσπαθήσουμε να στηρίξουμε πάντως.
Ο ΓΟΝ.ΙΣ ήταν για μένα η βοήθεια που
χρειαζόμουν σε μια πολύ δύσκολη στιγμή
της ζωής μου. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτή
τη βοήθεια και θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο
ευχαριστώ τόσο στην κα Μαίρη που με
δέχτηκε όσο και στην κα Βάσω που με
ανέλαβε και είμαι ήδη πολύ καλύτερα!