Ο ΓΟΝ.ΙΣ ήταν για μένα η βοήθεια που
χρειαζόμουν σε μια πολύ δύσκολη στιγμή
της ζωής μου. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτή
τη βοήθεια και θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο
ευχαριστώ τόσο στην κα Μαίρη που με
δέχτηκε όσο και στην κα Βάσω που με
ανέλαβε και είμαι ήδη πολύ καλύτερα!
Μια ζεστή αγκαλιά! Που κοιτάτε με σεβασμό
και σοβαρότητα το παιδί που κρύβεται
μέσα μας! Σας ευχαριστώ για όλα! Τιμή
μου που σας γνώρισα, και όσο σας γνωρίζω
καλύτερα, τόσο συγκινούμαι!
Σας ευχαριστώ και εγώ και η αδελφή μου για όλα αυτά που μάθαμε και μοιραστήκαμε μαζί σας. Να είστε καλά και να συνεχίζετε έτσι.
Πολύ καλή προσπάθεια. Πέρασα πολύ όμορφα και κάλυψα πολλά κενά. Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας!
Χρυσούλα Αλειφέρη Ήταν πολύ χρήσιμο που σας γνώρισα όλους,
εισηγήτριες, μέλη και συμμετέχοντες!
Γέμισα γνώσεις και θετικά συναισθήματα.
Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς για την
προσφορά σας και τη φιλοξενία!