Από τους λίγους φορείς που τιμούν το πνεύμα και τη φιλοσοφία του εθελοντισμού. Καλή συνέχεια στο έργο σας. Γιάννος Λ. Γ.Γ. Νέας Γενιάς
Μακάρι όλοι οι γονείς να μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, θα προσπαθήσουμε να στηρίξουμε πάντως.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
Σοφία Άλλη μια πετυχημένη δραστηριότητα του
ΓΟΝ.ΙΣ, ένα σημαντικό σεμινάριο, με πολύ
καλό προγραμματισμό και παρουσίαση από
τους συντονιστές και αξιόλογα άτομα
που συμμετείχαν, με πραγματική αγάπη
για τα παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους.
Σας ευχαριστώ και εγώ και η αδελφή μου για όλα αυτά που μάθαμε και μοιραστήκαμε μαζί σας. Να είστε καλά και να συνεχίζετε έτσι.
Είμαι πολύ χαρούμενος που σας γνώρισα
στην δύσκολη στιγμή που πέρναγα γιατί
με βοηθήσατε να δω και να κάνω τα πράγματα
πολύ καλύτερα! Ευχαριστώ πολύ τη ψυχολόγο
που με βοήθησε πάνω σε αυτό! Καλή συνέχεια
στο έργο σας!