Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
Σοφία Ο ΓΟΝ.ΙΣ αποτελεί για μένα μια αλλαγή
πορείας! Μια αλλαγή χωρίς αυτοκαταστροφή,
χωρίς αυτοτιμωρία, αλλά γεμάτη διάθεση
για ζωή!
Μια ζεστή αγκαλιά! Που κοιτάτε με σεβασμό
και σοβαρότητα το παιδί που κρύβεται
μέσα μας! Σας ευχαριστώ για όλα! Τιμή
μου που σας γνώρισα, και όσο σας γνωρίζω
καλύτερα, τόσο συγκινούμαι!
Μετά τις συνεδρίες που είχα με ανθρώπους
του ΓΟΝ.ΙΣ, διαπίστωσα ότι ο στόχος τους
είναι κάτι το πολύ λογικό και επόμενο,
να αποφορτίσουν δυσάρεστες καταστάσεις
που συμβαίνουν στα ζευγάρια λόγω
διάστασης/διαζυγίου. Τα καταφέρνουν
πάρα πολύ καλά, λύνουν προβλήματα και
αν σκεφτεί κανείς ότι το κάνουν εθελοντικά,
τότε είναι κάτι παραπάνω από αξιοθαύμαστοι.
Μπράβο σας, συνεχίστε έτσι!
Για το σύντομο χρόνο που μοιράστηκα
μαζί σας, ένοιωσα ότι κάνετε μια ουσιαστική
δουλειά και πολύ ενδιαφέρουσα που αξίζει
τον κόπο! Ενδιαφέρομαι να συμμετέχω και
άλλες φορές. Συγχαρητήρια.