Σας ευχαριστώ πολύ για όλα.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας, δηλαδή την επιδίωξη του αυτονόητου. Την ίση και ισορροπημένη σχέση μεταξύ γονέων και παιδιών. Και το κυριότερο την επίρρωση του πραγματικού και αναγκαίου ρόλου του πατέρα, μετά το χωρισμό.
Καλπίδου Ελισσάβετ Ήταν μια πολύ όμορφη και πρωτόγνωρη
εμπειρία για μένα. Νοιώθω ότι φεύγω από
εδώ με πολλά εφόδια και πολύ πιο καλά
προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσω
καταστάσεις που αφορούν το διαζύγιο
και το παιδί. Σας ευχαριστώ πολύ.
Ο ΓΟΝ.ΙΣ αποτελεί για μένα μια αλλαγή
πορείας! Μια αλλαγή χωρίς αυτοκαταστροφή,
χωρίς αυτοτιμωρία, αλλά γεμάτη διάθεση
για ζωή!
Πραγματικά ένα πολύ καλό βιωματικό
σεμινάριο. Συγχαρητήρια! Ένα μεγάλο
ευχαριστώ.