Ο ΓΟΝ.ΙΣ ήταν για μένα η βοήθεια που
χρειαζόμουν σε μια πολύ δύσκολη στιγμή
της ζωής μου. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτή
τη βοήθεια και θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο
ευχαριστώ τόσο στην κα Μαίρη που με
δέχτηκε όσο και στην κα Βάσω που με
ανέλαβε και είμαι ήδη πολύ καλύτερα!
Σας ευχαριστώ πολύ για όλα.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
ΣοφίαΕυχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη γνώση και βοήθεια που μας δώσατε σαν μελλοντικοί γονείς και ειδικοί. Να είστε καλά και να συνεχίζετε το έργο σας.
ΑθηνάΠολύ καλή προσπάθεια. Πέρασα πολύ όμορφα και κάλυψα πολλά κενά. Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας!
Χρυσούλα Αλειφέρη