Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας, δηλαδή την επιδίωξη του αυτονόητου. Την ίση και ισορροπημένη σχέση μεταξύ γονέων και παιδιών. Και το κυριότερο την επίρρωση του πραγματικού και αναγκαίου ρόλου του πατέρα, μετά το χωρισμό.
Καλπίδου ΕλισσάβετΠολύ καλή προσπάθεια. Πέρασα πολύ όμορφα και κάλυψα πολλά κενά. Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας!
Χρυσούλα ΑλειφέρηΕυχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
Σοφία Μετά τις συνεδρίες που είχα με ανθρώπους
του ΓΟΝ.ΙΣ, διαπίστωσα ότι ο στόχος τους
είναι κάτι το πολύ λογικό και επόμενο,
να αποφορτίσουν δυσάρεστες καταστάσεις
που συμβαίνουν στα ζευγάρια λόγω
διάστασης/διαζυγίου. Τα καταφέρνουν
πάρα πολύ καλά, λύνουν προβλήματα και
αν σκεφτεί κανείς ότι το κάνουν εθελοντικά,
τότε είναι κάτι παραπάνω από αξιοθαύμαστοι.
Μπράβο σας, συνεχίστε έτσι!
Ήταν πολύ χρήσιμο που σας γνώρισα όλους,
εισηγήτριες, μέλη και συμμετέχοντες!
Γέμισα γνώσεις και θετικά συναισθήματα.
Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς για την
προσφορά σας και τη φιλοξενία!